نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نیکان نفس مامان

قصه فرشته کوچولوی ما

1393/1/17 8:27
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

امروز میخوام قصه ورودت به زندگیمون رو برات تعریف کنم.

خوب دی ماه پارسال یعنی سال 1391 بود که بابا دلدرد گرفت و با هم رفتیم دکتر و گفت باید بره بیمارستان عمل آپاندیس.بعد عمل هم همش خونمون مهمون میومد و میرفت و من همش مشغول بودم تو همون روز ها احساس کردم  قراره یه فرشته پاش رو به خونه ما بزاره و رفتم یه آزمایش خون دادم  به بابا هم چیزی نگفتم.برای گرفتن جواب آزمایش به خاله الی گفتم هر وقت خواستی بریی بیرون جواب آزمایش من رو هم بگیرید.خلاصه شب خاله اومد و گفت بععععلههه یه فرشته کوچولو به زودی میاد به زندگی ماااااااا.من هم به بابا گفتم و کلی خوشحال شدیم اما چون سال قبل یه تجربه بد داشتیم قرار شد به کسی نگیم تا من برم دکتر و مطمئن بشیم...

تا اینجا رو داشته باش عسل مامان تا بعد بقیه ماجرا رو تعریف کنم  برات... خوب یه بوس بده مامان ماچ قربونش بشم من. شب به خیر پسرم...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پارمیس
17 فروردین 93 9:41
قدمش مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.قدم کوچولوی شما هم مبارک