نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

نیکان نفس مامان

یه درس کوچیک اما بزرگ

1393/8/10 23:52
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امیدوارم الان که داری این مطلب رو می خونی سر حال و تندرست باشی عزیز دلم. دیروز رفته بودیم خونه مامان جون جیگر.من و مامان جونی و بابا و دایی هادی نشسته بودیم و من هم پازل اشکال هندسی رو گذاشتم جلوت و گفتم پسر گلم بیاد یه دونه این پازل ها رو درست کنه ... شما هم با خنده اشکال رو دستت گرفتی که سر جاشون بزاری اولین شکل دایره بود وقتی درست سر جاش گذاشتی من و بابا و دایی و مامان جون لبخند زدیم و با تکون سر تحسینت کردیم ولی .......زیبا

 ولی شما یه نگاهی به ما انداختی و با یه قیافه شیرین و جدی شروع کردی به دست زدن و مرتب سرت رو تکون می دادی و می گفتی دَس دَس دَس.... واااای ما رو میگی ترکیدیم از خنده و شروع کردیم به تشویق شما. اون موقع بود که گل از گلت وا شد و  با کلی ذوق تکه دوم پازل رو هم برداشتی که سر جاش قرار بدی.

بله مامان جون .ما یادمون رفته بود که تشویق چه تاثیری در ایجاد انگیزه در نی نی هایی مثل شما داره.من هم چند ماچ ابدار از لپ هات برداشتم و با خودم عهد کردم که تشویق رو هرگز در مورد پسر گلم از یاد نبرم.

بوسبوسبوسبوس                                         محبتمحبتمحبتمحبت                                                 بوسبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)